Klachten & servicemelding
Wij hechten veel waarde aan onze kwaliteit en service!
Wij willen dat u tevreden over ons bent
Wij willen dat u tevreden over ons bent
Wij doen er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u dit kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@solidz.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Een service melding is een melding waarvoor u een service vraagt van ons. Via e-mail kunt u de service aanvraag aanmelden. Vermeldt u altijd uw adresgegevens en telefoonnummer. Omschrijf ook altijd uw aanvraag zo gedetailleerd mogelijk en voeg foto’s bij. Betreft het een reparatie o.i.d. van een geleverde order vermeldt dan ook uw ordernummer. Er wordt binnen 48 uur contact met u opgenomen met een gepaste oplossing.
Indien er bij levering wordt geconstateerd dat een artikel beschadigd is dient u dit binnen 48 uur te melden door een e-mail te sturen. Na deze 48 uur bestaat de kans dat de reclamatie niet in behandeling wordt genomen. Dit geldt uiteraard niet bij fabricagefouten.
Indien er zaken niet duidelijk zijn dan verwijzen wij u graag naar onze algemene voorwaarden. Hier kunt u meer lezen over bezorgkosten, levertijden en ook retourvoorwaarden en annulering van uw bestelling. Wij proberen bij Solidz zo transparant mogelijk te zijn zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Indien er nog zaken onduidelijk zijn na het lezen van de algemene voorwaarden dan kunt u contact met ons opnemen. wij proberen u vraag binnen 2 werkdagen naar tevredenheid te beantwoorden.